14.7.2014

KÖYHÄRUOKAA RAKKAUDELLA VOL. 3/BUDGET FOOD WITH LOVE

Otan sanani takaisin edellisestä postauksestani. Kolmen tunnin takainen keksiateria hiutui pois vatsastani ja ajattelin tehdä taas timanttisen köyhäruokapäivityksen randomeista aineksista ruokakaapissani. Epäonnistuin massiivisesti.

I take my words back from the last post. I got interested in eating, since the last time I did it was like 3 hours ago. The meal was a cookie. Or two. Made somethig from what I could find from home. Failed miserably.


LINSSIPIHVIT/LENTIL FRITTATA

Punaisia linssejä / Red lentils
Vihreitä linssejä / Green lentils
Vihreä paprika / Green paprika
Valkosipulia / Garlic
Laakerinlehti / Bay leaf, Paprikamaustetta / Dried Paprika, Mustapippuria / Black pepper
Leivän pala pitämään taikina kasassa / A pice of bread to hold the mass together

Keitä, surauta sauvasekottimella, paista. Boil, wroom with the hand blender, fry.


TA-VITUN-DAA/TAH-FUCKING-DAH:



Ihan hirveesti liikaa pippuria, joten hellehien lisäksi pippurihiki. Ideasta itselleni plussaa.
Summer- and peppersweat together. One point for myself for the idea.


Parempaa.
Better.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti