30.7.2014

MY MAKE UP BE LIKE

Parrun meikkausosiosta päivää. Käytän kajalinani mitäsattuu (kaverilta, eurokaupasta, halvimmalla saamaan-) merkkiä. En jaksa pestä meikkejä kovinkaan usein, joten viimeksi ystävältäni saamani nestemäinen kajali teki vaikutuksen: se kesti heittämällä kaksi päivää putkeen! Tässä Parrun tyyliote:

Good afternoon from Parru´s make up corner. As my eyeliner I use whatever (I can get from friends, euro shop or cheapest-) brand. I don´t wash my make up too often, so I was completely impressed by the eyeliner I got from my friend last: it lasted two days easily! This is Parru with make up:



   
1996
                                                           


 1998



 2002


 2008


2010


2014

Hei tajusin juuri, mun meikki tulee tänä vuonna täysi-ikäiseksi! Sehän täytyy viedä baariin! Wohooo!

Hey I just realized, my make up will be adult this year! Gotta take it to the bar! Wohoooo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti